همین چند روز پیش به اطمینان 100 درصد رسیدم که خیلی آدم بدشانسیم
چطور و چگونه ش بماند!
بهترین فصل پاییزه...یعنی بدون شک میگما...
خنکی هواش عالیه
باروناش عالیه
رنگ رنگی بودنش عالیه
این حس غمگین بودنی که توش داری هم فوق العادس
خیلی راضیم از اینکه پاییز بدنیا اومدم
خییلی راضی تر از اینکه توی مهر بدنیا اومدم
نه آبان و آذر
خلاصه پاییز مبارک
ما را در سایت 135 دنبال میکنید
برچسب: 1340,1340 clothing,1345 avenue of the americas,134,134a,1348,134 freeway,1349,1340 am,134 pounds in kg, نویسنده: بازدید: 10